loading...
خبر دختر 299
Ali بازدید : 526 یکشنبه 08 فروردین 1395 نظرات (0)
  • عشقم - shadi351.blogfa.com

    shadi351.blogfa.com

    یادت باشه عزیزم،دوست دارم ... یادت باشه که عشقم ... برای عشق مثل شمع بسوز ولی نگذار پروانه ...

  • فقط برای تو عشقم

    mehrdad-parisa.blogfa.com

    بذار خوشحال بشم خواهش میکنم و التماست ... و به پروانه که در عشق ... 138-دوست دارم عشقم ارزو;

  • عاشقانه های من و عشقم

    loveisafshinforsara1.blogfa.com

    شمعارو فوت نفسم آرزو یادت نره عشقم کیکو ... که 28 تولد ... اینو بدون که همیشه دوست دارم و. آرزو ...

  • به وبلاگ عـشـــقم تـویـــے خوش اومدید

    www.alialinezhad.blogfa.com

    عـشـــقم تـویـــے ... بــیندیش بـــهترین چـــیست هـــمان رابرایت آرزو ... ♥هم چو پروانه به ...

  • ماجرای عشق و عاشقی منو آرزو جانم

    www.valiarezo.blogfa.com

    ماجرای عشق و عاشقی منو آرزو ... عشقمون امیدوارتر بشم دیروز با خانمم دعوا ... پروانه که ...

  • .عــــــــــشق - 5love5.loxblog.com

    5love5.loxblog.com

    ترجیح میدم خفه بشم و ... برای عشق مثل شمع بسوز ولي نگذار پروانه ... مـن تنـهـا يکــ آرزو دارم و ...

  • آرزوهای خیس - bita16.blogfa.com

    bita16.blogfa.com

    دوستت دارم هایت را پس میدهم... ... عشقم ..... تکیه ... و از یک طرف پروانه را ...

  • عاشقتم عشــــقم...♥♥

    www.pesar-mamani.blogfa.com

    ... عاشقتم عشــــقم ... و آرزو هــــای ... فهمیدم اون حتی قبل ازینکه من عاشقش بشم عاشقم ...

  • عشق منی تووووووووو فدات بشم

    nafaaaas70.blogfa.com/1391/12

    ... او نشان بدهي مثل پروانه اي زيبا، بال ميگيرد ... 28 ] [ نفس ] [ ] سلام ... ارزو دوستت دارم ...

  • دوستت دارم

    www.duoust.blogfa.com

    تو از ترس گفتی و من مشعل عشقم را بدرقه شبهای تاریک و ... آرزو دارم دلت ... نمیتونم وصل بشم.

  • دوســـــــــتت دارم عشــــــــقم

    16esfand.blogfa.com/8901.aspx

    دوســـــــــتت دارم عشــــــــقم. ... آرزو دارم شبي عاشق شوي .آرزو ... شما طبقه قانون 28 ...

  • تنها عشق من تویی - mohsen-12372.blogfa.com

    mohsen-12372.blogfa.com

    بری هزار سالم بشم چشم ... آرزو دارم آن قلب مهربان و پاکت برای منی ... در غیابش چو پروانه ...

  • احسانم برگرد پیشم تنها عشقم

    13682013.blogfa.com

    ... تورو کم دارم تنها . عشقم ... احسانم عشقم. فدای اون چشات بشم قربون ... به یه پروانه برات ...

  • دوستت دارم اشکان عزیزم

    labkhandeeshgh1361.blogfa.com

    تو رمز عاشقی، از بال پروانه ... عشقم را... دوستت دارم اشکان ... شادی و موفقیت آرزو ...

  • درد دل و خاطرات یک عاشق

    www.khaterate1ashegh.blogfa.com

    ولی از یک طرف پروانه را هم دوست میدارد. ... آرزو دارم ... دوست دارم عاشق بشم

  • avatanha2012.blogfa.com - ღ♥ღآوای تنهایی ...

    www.avatanha2012.blogfa.com

    ... همه چی علاقه دارم. هدفم ازدرس کردن وبلاگ اول سرگرمی دوم این که سرگرم بشم سوم بازم ...

  • قلب شکسته تنها - عشقم

    mehr-53.blogfa.com/tag/عشقم

    پس دعا کن برم و راحت بشم ... پروانه, دوست دارم, عشقم, ... دوست دارم (28)

  • ترانه خانه - *متن آهنگ های ستار-سری1

    matne-taraneh.blogfa.com/category/5

    واسه ی شنيدنت ، من بايد پاک بشم ... آرزو دارم عزا دار تو ... که من آواز عشقم ولی باور ...

  • حرف عشق ღاين وبلاگ تقديم به عشقم ღ - متن …

    flare.blogfa.com/category/10/?p=6

    نمیدونم چی بخونم من از عشقم گله دارم. ... بذار محدود بشم با تو به ... حالا من یه آرزو دارم تو ...

  • عشقم عاشقتم

    www.eshgham2010.blogfa.com

    عشقم عاشقتم ... جشن نوروز تو را کم دارم سال . ... می خواستم من همه ی زندگیت بشم ولی تو زودتر همه ی ...

  • هر کی شکست عشقی خورده وارد بشه

    djamp.mohammad.loxblog.com

    ... دیگه دیر شده بود 9ماه گذشت چندین بارخواستم ازین شرایط کثیف ازاد بشم ... 28 دی 1392: 3:57 ... آرزو ...

  • واسه دل خودم.واسه عشقم.واسه همه

    ahmadsh.loxblog.com

    واسه دل خودم.واسه عشقم.واسه ... آرزو هایت آرزو ... می خوام بشم همون آدم قبل کسی که از سنگ بود و ...

  • حرف عشق ღاين وبلاگ تقديم به عشقم

    flare.blogfa.com/author-flare.aspx?p=10

    مرا هرگز نباشد خواب و دارم آرزو گاهی ... الهي مثل پروانه دورش ... دارم قدر یه دنیا عشقم.

  • ღ♥ღهـــســـــتـــــی مـــــــن ღ♥ღ

    taranehyasheg.blogfa.com

    ღ♥ღهـــســـــتـــــی مـــــــن ღ♥ღ - ... سلام دوستان عزیز!!!!! خوبید؟ امیدوارم که خوب باشید

  • ღ♥ღ تکــ ستارهـــ قلبــــ منــــ ღ♥ღ

    onlymylove17.blogfa.com

    با من باشی دوست دارم. ... عشقم تمامی لحظات تو را می ... پس بدان اگر پروانه.

  • تصاویر فشن ترلان پروانه و دوستان فشن تر از خودش

    www.persiantafrih.ir/...فشن-ترلان-پروانه...از-خودش

    تصاویر فشن ترلان پروانه و ... ضمن ارزو موفقیت در ... روزی بازیگر بشم و میدونم که یه ...

  • تو را من چشم در راهم

    shabebaraniii.blogfa.com/author-shabebaraniii.aspx

    شمعها رو فوت کن عزیزم آرزو ... دارم عشقم ... تو را در بوسه ی پروانه ها و مغرب گیسوان ...

  • بزار همه بدونن دوستت دارم...

    www.ghasedakashegh.loxblog.com/posts/archive.php?pmonth=2&pyear=1391

    دوستت دارم عشقم ... که با تو چه آرزو هایی در دل دارم ... اگر پروانه سوختن شمع را فراموش ...

  • دوست دارم بدون تا .... - عاشقانه ( متن )

    hollo-golabi.blogfa.com/cat-3.aspx

    آرزو دارم سر ... مانند بچه‌های سالم پروانه بگیریم و ... بخوام داستان عشقم رو به ...

  • آرزو ها.... | جستجو | لنگرنت

    www.langarnet.ir/list/آرزو+ها.....html

    رومیزنه.من آرزو دارم بفهمم چطوری می تونم خیلی خیلی پولدار بشم . من آرزو دارم ... پروانه ها باز ...

  • دلشکسته تنها تقديم به عشقم الهه نازنینم

    8703333.blogfa.com

    دلشکسته تنها تقديم به عشقم الهه ... تو یعنی شقایق را به پروانه ... محبت می کنن آرزو دارم ...

  • دوستت دارم

    masi-hr.blogfa.com

    صادقانه دوستت دارم عشقم. ... آرزو دارم : ... نمی خواستم بیشتر از این تحقیر بشم.. .

  • فال روزانه | Daily Omen | فال امروز

    www.persianfal.com/rooz.php/sms/ajaxcheck/ajaxcheck/sms/profile...

    حالا دارم خودم رو نجات ... حالا نوبت منه که پروانه بشم ... رابطه منو عشقم

  • k e r m a n k i d s - sms

    www.kermankids.blogfa.com/cat-23.aspx

    ... کن ، کوتاه اما زيبا ، مثل پرستو ، فصلي کوچ کن ، اما هدفمند ، مثل پروانه ... آرزو دارم ... 28 ...

  • عشق - دوست دارم مهسای من

    jigarakeman.blogfa.com

    مهسای من دوست دارم عشقم ... دوست دارم . مهسا قربونت بشم الهی نازم نفسم ... دگر پروانه اي ...

  • دو نیلوفر در مرداب عشق

    www.darya-gham.blogfa.com

    ... باش گر چه تو زودتر از من میـــــــــــروی آرزو دارم ولی عاشق شوی ارزو دارم ... عشقم واقعیه ...

  • viva2steto.blogfa.com - دوست

    viva2steto.blogfa.com

    مثل پروانه میگردم دور ... می خواستم غرق بشم در تو و هرگز برنگردم به ... آرزو دارم بفهمی درد را

  • تقدیم به کسی که قلبم برایش می تپد

    www.sea-65.blogfa.com

    درباورم نوشتی که زما تابه آرزو ... که عشقم رفت ... گویم دوستت دارم عزیزم گ. فدات بشم ...

  • ستاره

    www.salibe-ziba.blogfa.com

    مردي هستم که جز عشقم را نمي ... آرزو دارم در روزگاري ديگري دوستت مي داشتم . ... يه رهگذر بشم ...

  • اس ام اس جديد - اس ام اس عاشقانه - اس ام اس سرکاری - …

    yaghootsms.blogfa.com/cat-2.aspx

    ... خود سوزی از پروانه ها / صد ... آرزو دارم ولی عاشق شوی ... اس دوستت دارم واسه عشقم ...

  • هزار و یک آهنگ: دانلود آهنگ من یه پرندم آرزو دارم تو …

    www.101mp3.ir/2014/03/blog-post_4057.html

    دانلود آهنگ من یه پرندم آرزو دارم ... اسیر عشقم رو با تو ... شمع و پروانه منم ...

  • عاشقتمممممممممممممممممممممم عشقم فدای گلم | …

    weblog24.com/list/...عشقم-فدای-مامان-گلم.html

    ... دووووووست دارم عشقم ... فداي خنده هات بشم میخوام عشقم ... هزاران پروانه شوق ...

  • دوستِت دارم فرشته - myelham.blogfa.com

    www.myelham.blogfa.com

    ولی هر چی هم که بشم بازم ... پر پروانه شکستن هنر ... گل بالا رو هم تقدی می کنم به عشقم ...

  • دنیای عاشقان

    sorena1367.blogfa.com

    تا نسیم از شرح عشقم باخبر شد ... آرزو دارم بفهمی ... شخصی نشست و ساعتها تقلای پروانه برای ...

  • ماجراهای عاشقانه ی من و عشقم ( しѺ√乇 )

    ghoncheheyedavoud.blogfa.com

    ... ماجراهای عاشقانه ی من و عشقم ... براتون آرزو میکنم به علت بروز ... نا مهربونت دلگیر بشم ...

  • من یک پروانه ام - manyekparvaneam.blogfa.com

    manyekparvaneam.blogfa.com

    من یک پروانه ... ميخوام تو وجودش غرق بشم كه خودمو با خودش يكي ... آرزوهاش آرزو ...

  • باختم زندگی را سه به هیچ ...عشقم

    cancel69.blogfa.com

    تا خواستم از جام پا بشم به ... اما کودک دنبال یک پروانه ... بهترینها رو برای همتون آرزو دارم ...

  • بوسه عشق

    eshgham-to-hasti.blogfa.com/1391/01/1

    دوست دارم آنقدر بهت نزدیک بشم. ... 28 توسط عاشق و معشوق | ... خورشید امید و آرزو ها طلوع ...

  • listlistساک زدن واسه عشقم

    saranani.irunmarket.ir/list/listlist...

    عشقم عشقم عشقم عشقم عشقم عشقم عشقم عشقم عشقم عشقم عشقم عشقم عشقم عشقم عشقم عشقم عشقم عشقم ...

  • عشق بی انتها - saghi2008.blogfa.com

    saghi2008.blogfa.com

    پر پروانه شکستن هنر انسان نیست ؛ ... تنبیه بشم قد یه دنیا غم دارم ... آرزو دارم ...

  • Some results have been removed
  • ارسال نظر برای این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 299
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 17
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 79
  • آی پی دیروز : 35
  • بازدید امروز : 140
  • باردید دیروز : 2,115
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,864
  • بازدید ماه : 2,864
  • بازدید سال : 34,292
  • بازدید کلی : 347,252